aydagulhaliloglu Meltemondessss Akıntı ve lekelenmeler pek normal kabul edilmiyor riske atmamak için acile gidebilirsin yada yarın doktoruna görünebilirsin. Ama dilerimki yerleşme kanamasıdır. Sen yinede muhakkak görün ama