Benim bildiğim hamilelikte buz aşermek normal, hatta annem 7 doğum yapmış 7sinde istedim diyor ama bana izin vermiyor üşütürüm diye. 😁 bi de şu an havalar sıcak istemeniz çok normal hasta olmayacak şekilde yemeniz sıkıntı çıkarmaz ben suyun içine atıyorum hafif eriyince yiyorum