Morcicekler Kızlar sağlık ocağından aradılar aç karnına kan verecekmişim sonrasında tetanoz olacakmışım…O zaman demir ilacını bile mi içmemeliyim??? Aç karnına içiliyor ya
ipeklendik Morcicekler tetanoz aşısı olmak İçin aç karnına kan vermek neden acaba orasını bilemedim canım ben tok karna normal öğlen gittim aşımı oldum vitamin ve diğer ilaçlarımı da içmiştim
Nskyhn Morcicekler ben öyle yaptım sabah gittim kan verdim sonra aşı oldum. İlaç fln hiçbir şey içmedim sadece su içtim
Momoztkn Morcicekler vitamin değerlerine bakacaklar o yüzden aç gel demişlerdir Demir ilacını iç bi şey olmaz çantanda kek yada meyve suyu bulundur aşıdan sonra atıştır aç kalma
Srfe_01 ipeklendik rutın kan değerlerine bakılacak gıtmısken aşıda olucak açlıkla aşı bagdastrmıs arkadaş ☺️
Bayancorek ipeklendik Kan, idrar tahlili vs. kontrolü içindir. Bende ne zaman gidecek olsam aç gel diyorlar. Rutin olarak istiyorlar, sıkı takip ediyor bazı yerler.
Beri33 Aç gitmenizin aşı ile alakası yok kan vermeniz için aç gelin diyorlar aşınızı da yapıyorlar bende öyle yapmıştım ilk dozda
Morcicekler yagmur_1806 ben biraz geç kalmışım sanırım da doktorum beni bilgilendirmedi sağlık ocağından da yeni aradılar bugün kan vermeye gideceğim 22+1 oldum
Cinarsaitinannesi Morcicekler çok geç değil genellikle hareketleri hissettikten sonra gelin derler normal bu zamanlar
ErdoganGamze Bana muhakkak tok gel tek şartımız o dediler. Kan vermeyeceğim. Sadece aşı. Birazdan gideceğim. 23 haftalığım