Esen ben calısan insandım kuzum 3. Ayımda cıktım 5 aydır evdeyim yalnızım bende eşim işte tekim :) sana hak veriyorum sadece daha da rahatlamanı sağlamaya çalışıyorum yaşadığını sen bilirsin tabi ki zaten çekmişsin bildiğim bişey var anne stresliyken bebek daha kötü oluyor bende senin gibi herseyden etkileniyorum o yüzden bakmamaya calısıyorum haberleri değiştiriyorum biri bişey anlatmaya calısırken dinlemiyorum cünkü senden. 2 tane yok senin bebeğin sana özel Rabbim korusun seni ve bebeğini 😍😍