Arzu21 ayy inşallah öyledir canım ilk defa başıma geldi geçen ay 6 Mayıs’ta regli olmuştum kasık ağrısı bel ağrısı yorgunluk hissi ve sürekli uyku hali var sadece ama psikolojik diye test yapmadım hiç afedersin ama taktiğim pede açıyorum 🙈🤣 ama ovulasyon testi yapmıştım yakalayamadım yumurtlamayi o yüzden hiç umudum yok gebelikten yana 🥺