kızlarrr , herkese iyi akşamlar. 19 haftalık gebeyim, kısmetse 2.kez kız evlat sahibi olacağım 🥰
Demir ilacına hangi haftada başladınız. Bir de bebeği çok aşağıda hissediyorum bu haftada normal mi? kendini arada kasıyor, toplanıyor .. Semsert bir hal alıyor. Yaşayan var mı?