Kızlar bebeğim de gelişim geriliği var.karin çevresi 3 hafta geri.doktorum eğer böyle giderse erken doğum olur dedi.perinotolojiye gittim herhangi bir sorun çıkmadı.ama bebeğim hala yavaş kilo alıyor .
Benim gibi olanlar var mi çok stresliyim
Korkuyorum bebeğim erken dogar kuvozde kalır diye 33 haftalık olucaz