Umran__37 Kizlar bi kac haftadir çati agrisi yasiyorum yatarken saga sola donerken oturdum yerden kalkarken. Carsamba doktora gidicem ama internetten bakinca cati agurisi icin erken dogum belirtisi diyolar yaşayan var mi ayni agriyi?
uraz_ve_annesi- Umran__37 o haftalar bende yaşadım doktorum magnezyum başladı ağrılarım baya azaldı doktorunuza söyleyin sizede başlayabilir
Zehragniken Umran__37 canım ağrıyı tarif eder misin bende Bi ağrı oluyor ama ne olduğunu anlam veremedim
Umran__37 Zehragniken tam vajinamin sol ustteki kemik saga sola dondugumde ayaga kalktimda hen sizliyo hem agri oluyor ozellikle aksamlari hatta en cok aksam yattimda
A-y-s-e-g-u-l Benimde aynı şekilde 26+5 doktor normal dedi enfeksiyon baktı alttan da baktı mantar varmış yatarken yastık koyuyorum az bişi iyi gibiyim ama feci bir ağrı özellikle yatarken 😵💫😢
Umran__37 A-y-s-e-g-u-l benim ogle yogun bi agri degil aci agri karisik bisey gunduzleri olmuyo en cok gece yataga girdimde oluyo