sliya30 Bugün otobüdeyken karnıma 2 kere bir şey oldu jheralde hareketti kol yada ayak artık her neyse 😂😂 akşam saatleri idi daha erken değil mi yha hareketi hissetmem 😂😂
Nskyhn sliya30 daha cokkk erken. Ben 18 de hissettim. Şimdi 22 baya belirgin artık. 13te zor bağırsak hareketi o 😂
Deletedmom7373700 sliya30 13. Haftada hissedilmez. Ayağıyla ya da dirseğiyle falan vurup hissettirecek kadar büyükte değil güçlü de değil
sliya30 Nskyhn ayy bence hareket aynı ilk gebeliğin gibiydi çünkü bu sefer karnımda erken büyüdü ikinci olduğu için 😂😂
QUEEN088 sliya30 Biliyormusun)O hala kemikleri oluşma evresinde 😅yani öyle çabuk hiss etmen)Mümkün diğil.17 haftada sonra ama olabilir😄
sliya30 QUEEN088 canım olur mu öyle şey hareket ediyor ama anne hissedemiyor erken olduğu için.. ama İKİNCİDE erken hissedilebiliyor…
sliya30 QUEEN088 13 Haftalık Bebek Hareket Eder mi? Evet, 13 haftalık bebek anne karnında hareket etmektedir. Ancak bebek hala oldukça küçük olduğu için annenin bu hareketleri hissetmesi mümkün değildir… 😂😂