Fatimaylmz Kızlar doktordan geldim çatın biraz dar %50 şansın var doğum anında sancilara göre karar vericez dedi ben normal istiyordum çok gözüm korktu biraz moralim bozuldu bu durumda olup ta doğuran var mı 😥
Deniz2961 Fatimaylmz bebis kac kıloymus cnm eger bebk cok iri degılse denemeye deger koyde evde dogum yapanlar nasıl yapıyor aklım almıyor ne doktor ne catı muayenesi catır catır dogurmuslar
Fatimaylmz Deniz2961 3.200 kilosu şu an canım haklısın da işte böyle bı panik oldum 😅 hayırlısı artık
Mervebynr Fatimaylmz benimde çatım dardı özel ve devlet doktoruna gittim ikiside riskli dedi bebek takıla bilir ani sezeryana alırız senin vercegin bi karsr dendi sezeryan yaptım senin benek iri cnm 38 40 haftaya kadar 3500 4000 kilo olur :)
Yasemin_Mehmet Eskiden çatı mı varmış cidden bazen doktorlarda moral vereceğine bozuyor hiç üzülme Rabbim inşaallah o gücü kuvveti versin de bi avazda doğur 😘
Fatimaylmz Mervebynr evet öyle görünüyor hayırlısı canım bebise bişi olmasın da tek derdim o yoksa acı esigim yüksektir ama onu sağlığı riske girecekse artık duruma göre karar vericez
Fatimaylmz Deniz2961 haklısın canım zaten kafa olarak hazırım normal doğuma ama doktor kafamı karıştırdı neyse sizlerin sayesinde yeniden motive oldum teşekkürler kadın gücü denen şey bu işte 👍❤️