bahar_ayax kızlar bi.kaç gündur vajina agrım arttı idrarım geldikçe vajinama ve rahmime sanci giriyo 36 haftalık hamileyim
Esleminannesiii bahar_ayax bende şurda bekleyeyim yaaaa benimde aynı şikayetlerim var doktora gideceğim birkaç gün sonra soracağım 32 haftalık sanki rahimde bir morluk var öyle bi acısı var değişik bebek ağırlaştığı için mi oluyor acaba diye düşündüm bende
AnneKbraaydn bahar_ayax Bende 36 haftaligim ve banada öyle oluyor birden idrar sıkışıp bastırıyor bazen kaçırıyorum bile gidene kdar. 🙄
tkymk Bende 35 deyim ayrıca kaşıntı ve batma da var yerimi alayım daha önce yaşamış olanlar var mı enfeksiyonum var benim ondandır diye düşünüyorum ilaçlarımı da kullanıyorum ama şiddetli oluyor bide sürekli devam eden akıntı normal mi sizce
Esleminannesiii tkymk normal değil batma ve yanma enfeksiyon zaten doktorunuza söyleyin ilaç kullanmama rağmen geçmedi diye değiştirir veya dozajını falan arttırır
bahar_ayax tkymk bnm de baya akıntım arttı beyaz akıntım ve Boyle jel gibi uzun oluyo dogum mu başlıyor anlamıyorum
H-atun Slm kızlar , ben 38. Haftamdayım 3 haftadır bebiş ters dondu ozaman başladı benim ağrılarım . Normalmiş rahim buyuyor bel agrılarınızda başlacak ama uzanınca geçiyor ☺️