Arkadaşlar ilk gebeliğim 36+2 hamileyim normalde aşırı hareketli bebeğim hareketleri hâlâ aynı bugün sırt ağrım var ve karnım çok kasılıyo ve aşağıya doğru baskı hissediyorum Ara ara bu canımı yakıyo gözlerim doluyo sizce yalancı sancı mı normal mi yani