Elis_Elya26 enfeksiyon yazanlar olmuştu idrar yaparken yanma vaya vajinada kaşıntı oluyor enfeksiyon olunca ve yoğun akıntı oluyor bebeği rahimde hissetmeniz aşşağıda olabilir veya bebek ters olabilir normal bence yinede doktorunuza danışın ama kaşıntı ve yanma yoksa enfeksiyon değildir