Allahkahretmesin1 hepimizin hakkında hayırlısı olsun inşallah hiçbir şey çıkmaması bence daha kötü nedeni yok ama düşükler var çok çok daha zor, tedavisi olan bir şey çıksa çözünce içim rahat ederdi bilmiyorum duvarlar üstüme üstüme geliyor, bizim de sınavımız bu galiba sabır sabır sabır. Çok sabırsızım demek ki rabbim sabretmesi öğrenmemi istiyor buna da şükür sabırla bekliyorum zaman geçsin doktora gideyim her şeyi öğreneyim. İnanın iki kere kürtaj olduğum hastaneye o muayenehaneye gitmek bile çok zor