Belimdeki saçlarımı omzumda kestirdim 7 haftalık falanken☺ yaz sıcaklarında hamilelik ile birlikte daralacağımı düşündüm iyi ki de kestirmişim sen mutluysan huzurluysan bebekte mutlu banada çok dediler kesilmez falan diye ama kestireceğim diye direttim biraz 😂