ssa239688
Olma ihtimali var. Ocak ayında hamilelik yaşadım, reglim gecikmişti ama ona rağmen 1 saat sonra baktığımda silik ikinci çizgiyi gördüm. Cuma günü kan verdim pazartesi kanamam oldu kimyasalmış meğer 🥲 tabii sağlıklı gebelikte olabilir. Şu an hamileyim ve reglimin gecikmesinden 3 gün sonra 10 dakika sonra belirginleşti çizgim. Ama sağlıklı çok şükür 🥰🤗 bazı testler de problemli oluyor. Bence yarın tekrar test yapın bir de kan verin net sonuç alın. Umarım meleğiniz sizinle birliktedir ❤️