Secilakpinar Kızlar şeker yükselmesine giderken aç mı gittiniz nasıl oluyor biraz bilgilendirir misiniz🌺🧿
Soruyorumm Secilakpinar doktorum bana aç gel dedi daha yaptırmadım hiç bir şey yememek gerekiyormuş sekiz saat açlık olması gerekiyor ve bir tane muz bir çilek bile yeme uyan aç gel dediler
mirage333 Secilakpinar aç gittim sabah 9.20 deydi randevum doktor gece 12 den sonra birsey yeme demisti.
hunilimom Secilakpinar gece 12 den sonra hiç birşey yiyip icmiyorsunjz sabah aç karnına gidip açlık sekerk bakıp yüklemeyi yapıyorsunuz bir iki saat ara ile kan veriyorsun