ozlemshnnn araştırmama gerek yok gayet bilgili bir doktorla yürütüyorum gebeliğimi kendisi de bunu savunuyor genetik faktörlerin de işin içine girdiğini söylüyor.30 yaşına kadar sağlıksız beslenip kanında yağ,tansiyon,kolesterol olan bir gebenin iki tane avakado,üç tane zeytin yemesiyle sağlıklı olmuyor bebek.Bunlar tabiki gerekli ben gereksiz demiyorum ama gebelik öncesi de önemli diyorum.Bugün her kadın folik asit,magnezyum kullanıyor ama birinin bebeği 2 kilo bile zor doğuyor diğerinin bebeği 4 kiloyu geçiyor bu sadece yedikleriyle ilgili olamaz.