Sukran34 bence siz çok güçlü bir annesiniz ve oğlunuza çok iyi bakcaksınız. Şakın yalnızım diye üzülmeyin ben de yurt dışındayım ve yanımda sadece eşim olacak bazen yalnız olacağım için üzülüyorum ama bebeğimizi birlikte büyüteceğimiz için aile bağlarımızın güçleneceğine inanıyorum ve mutlu oluyorum. Emin olun bu zaman kadar öğrendiklerim de hep yaptığım araştırmalar sayesinde oldu anneme bişey sormadım çünkü onların zamanıyla bizimki çok farklı. Özetle sakın üzmeyin kendinizi ve anne olmanızın tadını çıkarın. Sevgiler 🧡