minik_mucizemmmm elif annemin ayşe de kayınvalidemin ismi ikisi de çok güzel ama hüma bence elife daha çok yakışmış 🥰 Ayşe ismi de çok güzel o diyenlere takılma bence ben eşimin tarafında çok fazla olmasa (kaynanam, görümcem, halası ve 3 kuzeninin adı da ayşe hatta ayşenaz diye de yeni versiyonlar var 😂) o yüzden koymam yoksa güzel isim koyardm yani diyorum 🤭