Haticeeayan55 Kizlar 28+1im oglusumla karnım çok şiddetli bir şekilde ağrıdı 1 saat boyunca gitmedi ilk defa böyle bişey oldu sizce neden şiddetli agrir gobegimin alt tarafı ??sizde oluyormu?🥺🥺🤦
Nursezer37 Haticeeayan55 ihmal etme doktoruna danış benim ilk aylardan beri agrım var oyüzden bazen oluyor ama sen takip et yinede
Pyrz_07 Haticeeayan55 31 haftalığım aynı şikayetle doktoruma sordum yalancı sancı dedi gerçek sancı o kadar uzun sürmezmiş sık sık ve devamlı olursa gerçek sancıymış vücut doğuma hazırlanıyor o yüzden oluyor dedi siz yinede kendi doktorunuzada sorun