Kızlar benim akıntım gebeliğimin başından beri vardı ama şu 2,3 gündür şeffaf baya akışkan sıvı akıntım geliyor bu doğum belirtileri arasına mı giriyor doğum yaklaştığı için mi akıntılarım çoğaldı çünkü koyu kıvamlı olurdu hep artık daha sıvı ve sürekli