VeraAnnesi doktordan doktora değişiyor bu durum ya 28.hafta da istiyorlar yada doğumdan sonra yapıyorlar mesela benim bir kürtajım var kürtajdan sonra bana kan uyuşmazlığı iğnesi yapılmıştı o yüzden hatırladığım kadarıyla ilkinde de yapılıyor diye biliyorum 🌸