Muge91 Ben cahit beyi baya genc görüp barış beyi tercih etmiştim daha tecrübelidir die ama cok hastası var kontrllerde görüyorum oda iyi bi hekim galiba
CaglaErturk Muge91 barış beyi daha çok tavsiye ettiler diye tercih ettim , sonuna kadar da aynı doktorla gitmeyi düşünüyorum gerçekten ilgili birisi çünkü
Melmel Muge91 ben ikibuçuk sene öncede sezaryenle doğum yaptım gene doktorum Cahit beydi... işinde çok iyi... amaliyattan ertesi gün Hemen kalkıp yürümeye başladım... çok beğendiğim için gene Cahit beyi tercih ettim.... 🙋🌸
Muge91 Melmel ya bana yapmadı da açlık kan şekerime baktı sadce pek gerek görmedi ama benim içimde de acaba yaptırsammı diye kalınca bide size soruyim dedim
Melmel Muge91 aslında yapması lazımdı çünkü bu yapması gereken bir test.....🤔🤔 bence doktorunuza sorun nedenini.. yada Cahit beye gelin..☺
Yayla Muge91 lefkoşadaysan bilirsin canım göçmen köyde. Metropol yoluda deniyor. Şimdi tüp bebek merkezide oldu. Benim 10 yıldır doktorum. Çokta memnunum. Doğumumda orda olacak 😊