zeytinkiz _anne- yeterli güzel keskin bişey ılsaun ben diğerlerini hiç kullanmadım bile 🙄 zaten kesersen şükrediyorsunuz. Kızım 8.5 aylık oldu neyle oyalayacahımı sasırıyorum keserken. Uyurken de hemen uyanıp aglıyor mecbur uyanıkken oyalayıp kesiyorum 🥴
_anne- zeytinkiz Küçücük tırnakları keserken korkar insan diğerlerini nasıl kullansın diye düşünüyorum ama yinede fikir almak istedim acemiyim daha 😊
zeytinkiz _anne- valla bende kesemedim eşim kesiyordu ilk zamanlar birde cok cabuk uzuyor haftada 1 falan kesmek gerekiyor. Daha yeni yeni ben kesiyorum. İlk bebeğim 😇🤭