Rabia344 Kızlar ayaklarım aşırı şiş doktorum ödem dedi. Fakat sağ ayağım sol ayağıma göre daha çok şiş. Sizce bunun sebebi nedir ? Tahlil yaptırmam gerekiyor mu ? Şeker vs olabilir mi ?
Busem44 Rabia344 bende 32. Haftatayım bebimde öyle dr haftaya gidicem sorarım ama bence normaldir göğüsümde biri büyük biri küçük oluyor