Nan tansiyonunuz yüksek olabilir o yüzden demiştir idrarda da protein var mı diye bakacak muhtemelen ödem olunca gebelik zehirlenmesi olur mu diye endişe ediyorlar doktorlar siz de takibini yapın ihmal etmeyin. Endişe etmeyin normal gebelikten de ödem olabilir sırf tedbir olsun diye diğer durumlara bakılır yani