zeynepikra_61 Kizlar normalde de tansiyonum düşük ama bugün daha da düşmüştü hamilelik de tansiyon düşüklüğü yaşayan var mı ? Bunun için ne yapıyorsunuz ?
bayanukuslu zeynepikra_61 canım bende aynıydım. Tuzlu ayran. Tuzlu salatalık falan yierek düzeltiyodum. Çok şükür uzun zamandır yaşamadım
nurnur13 zeynepikra_61 benim de 9a 4tü geçen doktorum bana bol bol su iç tuz tüketimini de arttır dedi, havalar da sıcak ondan da oluyor sıcakta durmayın. Çok kötü olursan geçmezse gel serum takalım demişti 🤷♀️
ilkbebek_a_n zeynepikra_61 benim de genelde dusmeye baslamisti ilk zamanlar. Suan 16+3 um ama baslarda daha dusuktu. 9/4 vs. dr dedi ki dussun biz dusuk tansiyon severiz. Yeter ki yukselmesin. O daha tehlikeli demisti. Tuzlu ayran vs dinlenme geciyor oyle
zeynepikra_61 Gul_Baharr normalde büyük 9 oluyor ama bugün dışarıya çıktım sanırım sıcaktan oldu büyük 6ya düşmüştü hemen tuzlu ayran verdiler şimdi daha iyiyim ama basım hala bir değişik 🥺
zeynepikra_61 ilkbebek_a_n evet internetten de biraz baktım içim rahatladı ama o an dünyam karardı kardeşim vardı tuttu oturttu tuzlu ayran içtikten dinlendikten sonra ölçüm de büyük 6 olmuştu işte sonradan büyük 8 oldu şimdi iyiyim ama mideme vuruyor sanki 🥺