Benim de hep hastanede 13-9 ,14-9 çıkıyo doktoruma söylüyoerum heyecan panik yapıyporum diye hayır risk sınırda diyo. 1 aydır Tuzu tamamen kestim su içiyorum 3 litreden fazla. Yürüyüş yapıyorum hergün yarım saat. ekmek 3 dilim yiyorum günde. Poğaça börek kızartma yemiyorum. Daha ben napim ? 2 hafta sonra ilk kez bugün simit yedim. evde ölçüyorum günde 3 kere hep 11-7 , 12-8 çıkıyo. Hastanede yüksek.. Deliricem. Limonlu su içmeye başladım artık iyice düşsün de doktorum bıdırdanmasın diye. Yarın yine kontrol var bakalım ne diyecek