Selgayldz Selam kızlar ikizlerim olcak sizce hangi marka biberon almayalım avent ile dr browns arasında kaldım🙄
mrs_elisah Selgayldz en iyisi dr browns. Önceden Türkiye de bulmak çok zor oluyordu. Şimdi ulaşımı kolay. İlk gebeliğimde bulamadım lansinoh aldım. Çok memnunum hâlâ kullanıyor kızım. Bu sefer ya Dr browns ya d alansşnoh alacağım
Stuna Selgayldz ben avent almıştım memnun kaldım ama meme reddine neden oluyor diye beni korkuttuları için sonradan medela calma var onu aldım 4. Aydan sonra aventi de vermeye başladım.
Ecoli28 Ben avent cam aldım, memnunum ama meme reddi yaşamamak adına çocuk doktorumuz ısrarla biberon verme dedi,bu nedenle e bebekten kaşık biberon alıcam