Kızlar 38+6 dayız iki haftadır düzenli çağırıyor doktorumuz muayeneye ama çatı muayenesi yapmadı hiç bugünde gittim normal ultrasondan baktı haftaya tekrar gel kanama şu gelmesi sancı olursa direk gel acile dedi doğum şekli VS hicbirsey söylemedi doğum şekli belirlenmedi nasıl olacakki bilgisi olan yaşayan varmiii