Tubamommy İlk üsteki 100 lük rakamlar mı oluyor yoksa alttaki rakamlar mı sancı sayılıyor kızlar bilmiyorum kusura bakmayın
Canpolat Tubamommy 20 dakika içinde 3 kez 40 ‘ I geçerse doğum sancısı demektir.Tam dorukları 100 falan oluyor 🙂