Eddakayaa Anneler sizinde 13-14.haftalarda vajinal ağrılarınız oldumu şiddetli ağrım oluyo doktor bebeğimde bı sorun olmadığını söyledi ağrılardan endiselenmelimiyim
Tubiiiiif Eddakayaa oluyor 15 haftalık oldum vajinama aniden batma agrılar oluyor bebek büyüdü için de birde enfeksiyon var
Eddakayaa Tubiiiiif bendede enfeksiyon varmış monurol diye bı ilaç verdi daha alamadım senin için ilaç yazdımi doktor hayırlısıyla sağlıkla büyusunler ❤️❤️
Tubiiiiif Eddakayaa evet 1gr antibiyotik kullanıyorum sana verdini benm doktorum bir işe yaramıyor dedi tekrar ediyormuş sonra
Serendmr Evet bnde 17+1 haftalık hamileyim 1 haftadır vajinal batma oluyor doktora gittim bebek büyüdüğü için bu oluyor dedi bilemedim yine çok bişey yapmıyorum dinleniyorum bakalım hayırlısıyla kucağimiza alalım da yavrularımızı inşallah
Eddakayaa Serendmr geçer inşallah ağrılarımız. bebeklerimiz sağlıklı olsunlarda Allah hepimize sağlıklı sorunsuz gebelik geçirmemizi nasip etsin hayırlısıyla bı avazda kucağımıza alalım bebislerimizi