Ben hep penti sporcu atletlerinden kullanıyorum önce de öyleydim destekli ya da desteksiz iç çamaşırlarını sevmiyorum nedense rahat değil göğsümde küçük hala da oluyor ama hamilelikten sonra şişiyormuş sanırım sütten dolayı..şimdilik hiç yeni sütyen almadım ama