Sevgiveysi Slm kızlar 29+4 olduk Ama hep bebegimi kaybetme korkusuyla yaşıyorum 73 günümüz var ama bilmiyorum Korkuyorum bigun hastaneye gidecem ve doktor kalp durmuş diye Bu düşünceden nasil kurtulabilirim😏 Benim gibi olan var mi
MerveEbru Sevgiveysi bende öyleyim canım herşey yolunda ama ya bi terslik olmakmış korkusu var hep içimde 26+6yım sanki erken doğuracakmışım gibi korkuyorum
Ysgl26 Hepimizde var canım o korkular.. annelik işte. Aklına kötü şeyler getirme dua et bol bol.. hepimiz sağlıkla kavuşuruz inşallah bebeklerimize