bayanukuslu Kızlar 17+6 günlüğüz bugün. Bugün 00.00 da 18 haftalık olcaz. Ve karnım içimden sanki yırlıtılıyo gibi çat diye ortadan çatlıcakmışım gibi hissediyorum. Sizde durumlar basıl ?
MerveEbru bayanukuslu karnını bol bol yağla canım. Bebek kendine yer açıyordur artık büyüme atakları geçirecek yapmamayı ihmal etme ki karnın çatlamasın ❤️
_Arslan_ bayanukuslu bende 28 haftaligim bomba gibi hissediorm kendimi bı sisio ki özellikle akşamları sanki ikitanelee içimde hayırlısıyla bı dogursam
bayanukuslu MerveEbru yağlıyorum yapı emince kaldığımız yerden devam ediyorum. Teşekkür ederim canım benim
_Arslan_ bayanukuslu yok yok deilsin midem le karnım akşamları taş gibi oluo valla çok fena hele yazda geldi sıcaklar iice agirlasioz artık normal insanlar dayanamioda biz iki canliyiz sağlıkla sihatle kucağımıza alalım bebislerimizi
Gzmnrr _Arslan_ akşamları karnın gerilmesi normal mi ya neden oluyor öyle bende 24 e gireceğim normalde karnım çok çıkmadı ama akşamları yemekten sonra davul yutmuş gibi hissediyorum kendimi 😆
_Arslan_ Gzmnrr bilmiorm.ki bndede öyle oluo akşam yemeğinden sonra taş gibi oluorm heralde fazla kaciriorz
Bebegiinin_Annesi Evet mesela ben şuanda da öyleyim çat diye çatlıycam şimdi karnım o kadar sert ki çok mu yiyorum çok mu içiyorum anlamıyorum çok rahatsız ediyor ama. 24 haftalık olmak üzereyim