selam kızlar sorum olacaktı size. Bebeğim çok çık hareketlidir maşallah. İlk gün ev temizliği yaptım yoruldum diye o gün ve ertesi gün bebeğim hareketi çok azaldı. Sonrasında tetenozun 2. Dozunu oldum ve şimdide 2 gündür gene çok çok az hareket ediyor. Dondurma yedim tatlı yedim hala tık yok. Doktorumun numarası yok soramıyorum. Sağlık ocağındaki ebe kendini yormuşsan bebek yorulup hareket etmiyordur dedi. Ama 2 gündür ev işi yapmama rağmen hala çok az hareket ediyor sanki derin uykuya yatmış gibi şütfen yardımcı olurmusu uz😢😢😢 yarın muayeneye gidicem