Arkadaşlar merhaba, bugün sabah 7.30 civarında demir ilacımı içtim geri yatağa uzandım bebeğim normal hareketliydi. Sonrasında 9 gibi kalktım normal kahvaltı yapıp güne devam ettim ama bebeğimin hareketlerini hissetmedim bu süreçte. Vitaminimi içtim ve günlük işlerime devam ettim. Arada çerez,meyve, sütümü içtim ve bebeğim bunlarda da hiç hareket etmedi. Kalkıp duş aldım, yürüdüm, çikolata yedim, baskılı öksürdüm ama yok hareket 🤦🏻♀️Saat 14.30 da artık dayanamayıp hastaneye gittim. Doktorumuz yoktu, ebeye yönlendirdiler nst takıldı kalp atışını duydum hamd olsun 🙏🏻 İlk nst de ebe uyuyor galiba dedi karnıma bastırdı sonra 2. Bir nst çekelim dedi sola yatırdı. Çıkan sonuçları doktoruma gönderdi doktorum aç olup olmadığımı sordu. Aç değildim. Bebek doğum pozisyonundaysa hareketleri yavaşlayabilir dedi. Yarın gel bakalım, olmazsa alalım dedi… Benim gibi bu şekilde gidip doğuma alınan var mı ?