Defne_1 canım pcoslu hamile kaldım 2.5 aylık evliydik, çok şükür bı şey çıkmadı ama 31. Haftamdan beridir gebelik şekerim çıktı maalesef 33. Haftamda düşük dozda insülin başlattı doktorlarim şuan iyi gidiyor son 1 ayım kaldı çok dikkat ediyorum 🤲🏻 onun haricinde bı şey yok 🙏🌸