Ben hastane cantami hazirladim.eksiklerimi bana soyleyebilir misiniz?
Benim icin;
Emici ped 10 tane
2 elbise ,2 alt ust takim dugmeli, sabahlik
İki emzirme atleti
Carsaf yastik kilifi
Hastane cikisi icin tisort ve alt
İki kucuk havlu
Cay bardagi cay falan
Temmuz dogumu oldugu icin minik bi vantilator
Cikolata
Toka falan
Bebek icin ;
ebeye verilecek ince pike, ic carpraz zibin,ust alt ve ekstra tulum, iki bez
Yedek olarak 3alt ust takim +2 tulum +ic zibin
Sudokrem
İslak mendil
Carsaf
10 bez
Sut pompasi
Biberon
Kendime ic camasiri koyamadım ne alacam bilemedim
Eksikler nedir acaba?