Alev0619 ben 4 gündür sancı çekiyorum bugün yatış verdiler. Doğum başlamıyor hiç bi şekilde 40 haftalığım şuan. Açılmam 1 cm ilerisine geçmedi günlerdir ve sancım 3 dakikada 1. Baktılar ilerleme olmuyor servise alındım ama bebeğin kalp atışlarında bozulmalar meydana geldi. Bilmiyorum şuan sezeryanda olsa alınmak istiyorum korkuyorum bebek açısından. Hep bekletiyorlarmış 42ye kadar 😭 sabah çıkış verirlerse özelde sezeryan olacağım çok acı çekiyorum ve bebekte çekiyor malesef