Kimi insanlarda belirtilerin kaybolması normal hemen endişe duymayin burada kaç kişiden duydum belirtisi kaybolup kontrolde hiç bir sıkıntısı olmayan dönem dönem değişiyor .ama kesin de bir şey olmamıştır diyemem .randevu alıp doktora gözükun isterseniz .💕