Haticenurxx 4+5 haftalık gebeyim kaşıklarım da batma gibi yanma gibi garip birşey oluyor ve aşırı idrara çıkıyorum uzun süre yürüdüğüm de vs belim baya acıyor böyle olan var mı ? Yerleşiyor mu ?