Evet diğer postumdan da bilenler bilir ki hastaneden kaçmıştım 😂 bugün öğleden sonra halk arasında nişan diye tabir ettiğimiz ama aslında sümüksü bi şekilde içinde kılcal damarlara benzeyen kan geldi. Sancım yoktu hiç bişeyim yoktu hatta yürürken arada aşagıya bişey batıyodu sadece. Neyse iştik bekledim biraz 6 buçuğa kadar gittik hastaneye, alttan baktılar açılma yine aynı 2 santimmiş, nst de sancı yok kalp atışları gayet normal, ultrasyon da herşey normal. Efenime söyliyim doktor hanım beni doğum haneye değil de servise göndereceğini söyledi. Dedim hocam herşey normal ben yine eve gitsem olur mu😂 dedi olur evde kendini izle, hareketlerini takip et. Ne zaman ki adet kanı gibi kan gelir veya su gelir o zaman derhal gel dedi. E şimdi ben nasıl çıkmayayım😂 geçen postta bazı arkadaşlar tehlikeye attigimi felan demis dalgaya aldigimi söylemisler ama kız valla doğuramıyorum napim 😂😂