Merhaba kızlar şuan 28+5 günlük hamileyim ama gebeliğin başından beri hep 10 gun kadar ileride gidiyoruz şükür bir sorunumuz da yok. Sizlere sormak istediğim dün geceden beri iç çamaşırımda bir ıslaklık oluyor daha perşembe günü tahlil verdim enfeksiyon falan yok tertemiz çıktı çok şükür. Ama iç çamaşırımda olan ıslaklık hani idrar gibi akıntı gibi sümüksü de değil aşırı kafamı kurcaladı. Burda okumuştum su sızıntısı falan mı yoksa. Sizlere sormak istedim yaşayan var mı bu durumu doktora gitsem mi gitmesem mi bilemedim.