Demirbebek Kızlar büyüyen beşik alıp pişman olan var mı? Yada memnun kalan? Büyüyen beşiği seviyorum ben ama pek kullanılmıyor artık gibi Alıp memnun olan var mı çok kararsızım ben bu konuda
Busraey18 Demirbebek ben oğlumda almıştım şuan 3.5 yaşında kullaniyor birdahaki ay büyütüp öyle kullanacaz ama size tavsiyem büyük ölçülü olanı seçin büyüyünce dar kalmasın