Alyadua1009 Bu test öğlen 2 de yaptığım test Buda biraz önceki yaptığım test , Sancım vardı tekrar yapayım dedim galiba yumurtlama başladı değil mi ?
Deletedmom_85 Alyadua1009 Yumurtlama anca yarın görürsün canım. Net iki çizgi aynı koyulukta olması lazım. Diğer Çizgi net değil
Deletedmom_85 Alyadua1009 evet yarın pik yapar muhtemelen. Sen yinede günleri değerlendir ❤️ gönlüne göre versin rabbim 🙏
Tusami Alyadua1009 bu gün benimde aynı böyle, yani azcık daha koyulaşsa pik olacak, aynı anda yumurtlama göreceğiz galiba ☺️
Alyadua1009 Deletedmom_85 çok sağol canım benim🙏🏻 Dün değerlendirme olmuştu şeffaf akıntım var diye bugünde olsun mu yoksa piki bekliyim mi
GamzeDurmus Alyadua1009 dün olduysa bugün olmasa da olur yarın muhakkak olsun ama genelde birer gün arayla öneriyorlar ama sperm sorununuz yoksa bugün de olabilir yarın da, bizde sperm sorunu vardı bir gün önce olmuştu yumurtlamayı es geçmek zorunda kalmıştık ertesi gün çatlamayı değerlendirmiştik
Alyadua1009 GamzeDurmus anladım canım teşekkür ederim , sperm sorunumuz yok çok şükür 😊 en iyisi yarını ve catlamayı değerlendireyım ben
Alyadua1009 Tusami benimde pik canım bugün aynı gün😊😍 @haticenurrr bu arkadaşta bugün pik hadı bakalım hakkımızda hayırlısı