Sblglr Aslhnklk agrısı gectı de sıslıgı azaldı sukur bıraz daha ıyyım bol su ıcıyorum ınsallah tamamen geccek
Aslhnklk Sblglr Canım onunla geçmiş olsun soğuk suda atabilirisin yandıkça ama tutma at geç hamile olduğun için bi kaçgüne toparlarsın inşallah
Sblglr Aslhnklk az kalmıs sızınde bırı sırkelı suyla sil her tuvaletten sonra yazmıs oyle yapıyorum hep
Berfin-bektass Sblglr Bende de oluyordu kaşıntı da vardı krem kullanmıştım 2 hafta falan çektim bende ama sonra kendiliğinden geçti benimki tahlillerimde de bişey çıkmamıştı.Ama siz tahlillerinizi yaptırın doktorunuza da mutlaka danışın geçmiş olsun
Sblglr Berfin-bektass enfeksıyon cıktı benım doktor randevum 1 hafta sonra bol bol su ıcıyorum agrısı gectı ama şişligi daha gıtmedı
Unlukacar Sblglr benimde öyle canım doktora gittim doğumdan sonra geçecek dedi yorumlardan okuyunca yakma işlemi falan diyince baya tedirgin olmuştum rahatladım
Unlukacar Sblglr benimde hergün biraz daha şişiyor ve canım acıyor canım doğuma 2 ay var inşallah kurtulacam doğumdan sonra