Kızlar 13 gün oldu doğum yapalı ilk bı hafta sıkıntı yoktu ama kan hapı ve d vitamini kullandığım için kabızlık oluştu ikinamiyorum da incir falan yiyorum iki gündür sabahları ama pek iyi gelmedi başına gelip yaptığınız iyi gelen birşeyler varmi onerebileceginiz