Buseeeeeeeee 26+3 haftalık hamileyim belimde bi ağrı var ve hafif hafif sancilanma oluyo sebebi nedir bilen varmi bas agrimda var
Sibelblby Buseeeeeeeee doktorunuza gözükün bence yine de erken evet ama olabilme ihtimali de var veyada enfeksiyon fln da olabilir bilemiyorum doktor daha iyi bilir